úterý 19. srpna 2014

Moje péče o pleť

V prvním článku bych vám ráda představila svoji současnou péči o pleť. Já vím, je to totální klišé a žádná originalita, ale já sama takové články na blozích miluju a navíc si troufám říct, že některé přípravky, které používám jsou celkem neokoukané, tak vám třeba ukážu i něco nového ;-)

Tady jsou ti mí krasavci hezky pohromadě :-)


Institut Esthederm, Garnier, Ziaja, Alverde





Musím se přiznat, že u mě nenajdete nijak velké rozdíly mezi ranní a večerní péčí. Večer akorát více čistím a hlavně odličuji a ráno se snažím pleť více zmatnit a na noc naopak vyživit.


gel Ziaja, micelární voda Garnier, odličovač očí



Ať je tedy ráno nebo večer, vždy začínám omytím obličeje namokro. Vůbec si neumím představit, že bych si obličej neměla mýt. Párkrát už jsem zkoušela odlíčit se odličovacím mlékem a pak tonikem, ale prostě si pak vždy přijdu spíš ulepená a zkrátka taková ble. :-) Takže u mě frčí všechny možné mycí gely a pěny. Nejsem na ně nijak zvlášť náročná, takže momentálně si vystačím i s gelem za pár korun od Ziaja. Je to ten z olivové řady a mně v podstatě vyhovuje. Ale žádné zázraky od něj nečekejte ;-)

Pokud je večer, tak dalším krokem je odlíčení očí. Nosím čočky, takže mám oči celkem citlivé a během let zkoumání a zkoušení jsem přišla na to, že bez dvoufázového odličovače prostě nemůžu být. A to ani když mám jen trochu nevoděodolné řasenky. Prostě bez olejové složky se neodlíčím a basta. Momentálně mám odličovač s argininem od Garnier. Je to asi moje 3 balení, což tedy asi nejlépe dokazuje, jak moc jsem s ním spokojená ;-) Navíc mi přijde, že řasy skutečně vyživí a minimálně ty spodní mi přijdou hustší a delší. Máte s ním někdo taky takovou super zkušenost? ;-)

Poslední fází odlíčení je micelární voda, kterou už jen dočistím nějaké ty zbytky makeupu - především z krku, protože tam se nerada šplouchám vodou, abych nebyla mokrá jak myš ;-)


hloubkově čistící gel, buněčná voda, propolisové sérum, krém



A teď už přichází chvíle na moji svatou čtveřici! Tyto 4 poklady, jsou to nejdražší a zároveň tedy rozhodně to nejlepší, co své pleti poskytuji! Všechny jsou od francouzské značky Institut Esthederm - salonní sestra profláknuté Biodermy.  Nejsem rozhodně zastánce toho, že drahé rovná se skvělé, ale tady se mi má investice tedy rozhodně vyplatila a za tyto fešáky dávám ruku do ohně! A co tu tedy všechno máme?

Jako první přichází na řadu hloubkově čistící krém. Ten používám podle stavu pleti - většinou je to obden a vždy večer. Je to hutný krém, kterým si v podstatě promasíruju celý obličej. Na závěr smyji opět vodou - nejlépe za pomoci žínky. Díky tomuto krému už skoro nevím, co jsou to ucpané a zanešené póry ;-)

Abych podpořila regeneraci pleti a zvýšila efekt dalších přípravků, začala jsem před nanesením výživných produktů používat buněčnou vodu. Vždy s ní lehce přestříknu obličej, počkám než lehce oschne a pak už nanesu další péči. Používám ji tedy ráno i večer a když si vzpomenu, tak i během dne, protože mimo jiné i skvěle fixuje makeup.

Na jakoukoliv neplechu, co se mi na obličeji vyskytne používám moje zázračné propolisové sérum. Bez něj si poslední dny, kdy mi díky postupnému ukončení kojení blázní hormony a na obličeji mám minové pole, nedokážu naprosto představit! Na boláky (ne, tomu, co mám na obličeji se vážně nedá říkat pupínky) funguje prostě zázračně! Podrobněji vám ho určitě popíšu v samostatném článku, který si určitě zaslouží! Já ho tedy aplikuji ráno jen lokálně a na noc na celý obličej místo krému.

Ráno na zmatnění a vyživení pleti používám krém z řady Pure system. Funguje naprosto spolehlivě a moji mastnou pleť udrží na uzdě bez problémů celý den a ani pod makeupem nedělá žádná neplechu - takže zkrátka ideál :-)


oční krém Alverde, jelení lůj Regina


Na péči o oční okolí používám momentálně anti-aging sérum od Alverde. Popravě moc nevím, co k němu napsat. Má hodně příjemnou konzistenci, díky níž se krásně vsákne do kůže, takže není potřeba žádného "šmrdlání" ;-) Přijde mi, že hezky hydratuje a že se mi po něm jemná kůžička kolem očí opravdu trochu vyrovnala. Ale velké zázraky asi čekat nemůžete...


Na úplný závěr je tu ještě mazátko na pusu. Momentálně mi v koupelně trůní Jelení lůj s mandlovým olejem. Jelení loje všeobecně prostě zbožňuji a používám všechny možné varianty. Snad jediná, která mě moc nenadchla, byla verze s konopím, ale jinak mám ráda fakt všechny. :-)

Tak takto vypadá má současná péče o mou poměrně náročnou a bláznivou pleť. Do dokonalé pleti mám sice stále ještě daleko, ale s kombinací těchto produktů jsem nyní opravdu spokojená a věřím v lepší zítřky. ;-) A jak jste na tom vy? Znáte a používáte některý z produktů? Dejte mi prosím vědět do komentářů ;-)

Mějte se krásně a užívejte!

Zdraví vás máma M.



Žádné komentáře:

Okomentovat