středa 17. září 2014

OOTD: Pohodlně a levně

Dnes pro vás mám takovou menší inspiraci na kompletní outfit za pár stovek. Je to taková naprostá klasika - džíny a tričko. To podle mě sluší ženám s jakoukoliv postavou a v jakémkoli věku. A samozřejmě je to velmi pohodlné (pokud si teda jako moje mamka nekupujete o číslo menší džíny :-D a dá se v tom bez problémů běhat i kolem kočárku či řádícího dítka. ;-) Navíc si vystačíte s obyčejnými basic kousky, které můžete libovolně měnit a oživit pomocí barevných doplňků. Já jsem dnes jako doplňkovou barvu vybrala světlounce tyrkysovou - možná by někdo řekl i mint, ale já si s těmi barvami někdy přijdu jako chlap ;-) No, tak konec okecávání, tady mě máte ;-)

kalhoty, tričko, náramek - Pepco
brýle, náušnice - vietnamci
boty - Rieker

šátek - Krám


kočárek - Hartan

Žádné komentáře:

Okomentovat