pondělí 19. ledna 2015

Krůtí nudličky s hráškovými lusky a žampiony

Tenhle recept vznikl naprosto impulzivně a to díky nákupu v zelenině. Stává se mi často, že tam pro něco konkrétního jdu a najednou mě okouzlí nějaká krásná šťavnatá zeleninka nebo ovoce, které sice nejsou na seznamu potřebných, ale já je prostě musím hodit do košíku a vím, že je někam "nacpu" :-D Naposledy mě takhle dostaly nádherné hráškové lusky a žampiony. A tady je receptík, který z toho vznikl.






Krůtí nudličky s hráškovými lusky a žampiony

Na 2 porce si nachystejte:
  • 250 g masa z krůtího stehna (nebo prsa nebo jakoukoliv část kuřete)
  • sójovou omáčku - já mohu vřele doporučit Tamari od Sunfood
  • oblíbenou směs koření - já použila koření Chakalaka od Grešíka
  • 200 g hráškových lusků
  • 5 velkých žampionů
  • cibuli
  • olej, sůl
  • brambory jako přílohu - na obědovou porci 150-200 g

Maso nakrájíme na nudličky, zakápneme sójovkou a olejem. Okořeníme, promícháme a necháme nejlépe do druhého dne odležet.

Cibuli si nakrájíme na půlkolečka a osmahneme ji na kapce oleje tak, aby chytla barvičku. Potom přidáme maso, které necháme zatáhnout.

 
Pak už jen přidáme očištěné a pokrájené žampiony a lusky, které stačí jen propláchnout. Prohodíme, ;-) zakápneme sójovkou  a necháme tak 10 minut probublat.
 
Jako přílohu podáváme vařené brambory, které můžeme rozšťouchat - já jsem tak udělala a na spojení jsem přidala kousíček pomazánkového másla - takový můj malý tríček ;-)
 
 

Energie: 1986 Kj Bílkoviny: 36,5g Tuky: 14,4g Sacharidy: 48,5g

Pokud máte rádi slaďoučkou chuť křupavých hráškových lusků, tak tenhle recept prostě musíte vyzkoušet!

Dobrou chuť a krásný start do nového týdne přeji!

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat