úterý 13. ledna 2015

Spotřebováno prosinec 2014

Dnes to bude v duchu - lepší později, nežli vůbec aneb čemu všemu jsem se během prosince podívala na dno. Půjde v podstatě o takové mini recenze produktů z pečující kosmetiky, abyste v drogérce věděly, na co mrknout, nebo čemu se naopak obloukem vyhnout. ;-)
A konec okecávání, půjdeme se na to mrknout:


1. Alterra - senstiv šampon
Privátní produkt Rossmmanu, který je za pár korun opravdu skvělý. Málo pění, protože neobsahuje sulfáty, ale opravdu mi na podrážděnou pokožku hlavy pomohl.
Koupím si ho znovu?
Pokud budu mít zase problém se svěděním hlavy, tak určitě ano ;-)

2. Balea - šampon proti lupům
Opět privátní produkt - tentokrát z dm drogerie. Byl fajn, ale na lupy nijak zázračně nefungoval. Ale určitě mým vlasům ani pokožce neuškodil.
Koupím si ho znovu?
Možná.

3. Anatomicals - sprchový gel s vůní růže
Byl v jednom z letních ladyboxů a jako jo, voněl krásně, ale za ty prachy (přes 100kč) si můžu koupit 2 sprcháče od Dermacolu a efekt bude stejný ;-)
Koupím si ho znovu?
Díky ceně a dostupnosti určitě ne.

4. Yes! - Protect your lovely hands - krém na ruce
Od tohohle krému jsem čekala velké zázraky, které se bohužel neděly. Do mých suchých rukou se vcucnul rychlostí blesku a po půl hodině jsem měla pocit, že se můžu namazat znovu. Nevydržel mně ani měsíc, což za ty peníze (180kč!) a ještě s tím výsledkem prostě nechcete!
Koupím si ho znovu?
Určitě ne.

5. Essence - nail art - odlakovač
Četla jsem na něj spoustu pozitivních recenzí a většinou byl nejvíc chválen za to, že skvěle odlakovává pískové a efektové laky. Ne, že by neodlakoval nic, ale na ten pískáč jsem stejně musela použít alobalovou techniku, takže zázrak se opět nekonal. Nicméně je to fajn odlakovač za pár kaček.
Koupím si ho znovu?
Pokud ho někde potkám, tak proč ne.

6. Karel Hádek - Hydrofilní odličovací olej Santálový
Přírodní českou kosmetiku od pana Hádka jsem objevila, když jsem googlila, co si počít s obličejem, který se mi po ukončení kojení vrátil do puberty. Jejich tonika mě nadchla, ale tohle bohužel ne. Hlavní, co jsem nechápala bylo to, že mě strašně vysušoval. Olej! Chápete to? No a navíc při použití tonika jsem na tamponku vždycky ještě našla hromadu makeupu a s odlíčením očí si neporadil už vůbec. Takže...
Koupím si ho znovu?
Určitě ne.

7. Garnier Skin Cleansing - posilující odličovač očí 2v1
Tak tady budu konečně chválit! Posledních pár měsíců už totiž na odlíčení očí nepoužívám nic jiného! Odlíčí skvěle i voděodolné produkty a navíc mám pocit, že řasy opravdu vyživí!
Koupím si ho znovu?
Už mám nový dávno na poličce ;-)

8. Alverde - tělové máslo
Tohle byla limitka, takže už jí nejspíš neseženete, ale v balení byly máslíčka 3 a ke všem můžu říct v podstatě to samé - hezká parfemace, rychle se vsáknou, ale podle mě to nejsou másla :-D
Koupím si ho znovu?
Jestli bude zase nějaká limitka s krásnými obaly, tak asi jo :-D

9. Yves Rocher - šumivá tableta do koupele - hruška v karamelu
Tohle byl dárek a musím říct, že mě moc potěšil! Vůně byla opravdu nádherná. Co jsem ale koukala na netu, tak stojí kolem 50kč, za což jsem jinde schopná pořídit velké balení pěny, které dá na x koupelí, takže...
Koupím si ho sama?
Budu šetřivá a ne :-D

10. Essence - řasenka multi action
K té se asi nebudu nijak extra rozepisovat - normální fajn řasenka za pár kaček.
Koupím si ji znovu?
Když bude v akci, tak proč ne :-D

11. Regina - řasenka Retro style
Miluju její obal a i kartáček má velmi zajímavý! Hmota je ale poměrně dost tekutá, takže řasy nijak extra nezvýrazní. Používala jsem ji hlavně na doma.
Koupím si ji znovu?
No, asi ne...

12. Essence - báze od oční stíny I love stage
Tak holky, tohle určitě ne! To byla katastrofa! Stíny se slévaly rychlostí blesku, takže než takovouhle bázi, tak to radši nic! Taky jí vyhazuji v podstatě plnou, ale tohle fakt ani nejde nikomu nabídnout. :-(
Koupím si ji znovu?
Absolutně NE!

13. Sally Hansen - sušič laků
Tak tohle je prostě bomba, díky které jsem si začala lakovat nehty mnohem častěji a radši než dříve! Stačí jedna kapka a lak opravdu krásně zaschne. Vřele doporučuju!
Koupím si ho znovu?
Už ho mám, nechci bez něj dál žít :-D

14. Garnier - deodorant neo
Používala jsem ho hlavně v létě a musím říct, že fungoval. I ta aplikace mi celkem vyhovovala a vůně byla super.
Koupím si ho znovu?
Jelikož jsem teď začla dost řešit obsah hliníkových solí, tak asi ne, ale pokud vám to nevadí, tak na něj mrkněte. ;-)

No, tak to je vše :-) Moc pozitivní to tedy nebylo, ale zase to třeba ocení vaše peněženky :-D Příště budu snad chválit víc! Pokud máte s některým z produktů zkušenosti, určitě dejte vědět.

Přeji Vám krásný večer a buďte šik ;-)

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat