pátek 27. února 2015

Oblíbenci únor 2015

Zítra máme posledního a já pochybuji, že se něco v mých preferencí během dne změní, takže vám směle představím mé favority a miláčky za měsíc únor.

Tvář
Dermacol - make-up and corrector Caviar long stay, odstín 1
Naprosto ho miluju! Není ani hutný, ani tekutý, ani extra krycí, ani extra průsvitný, ani drahý, ani levný - zkrátka vše tak uprostřed :-) Velkou výhodou je navíc to, že balení obsahuje i korektor, takže se při nějakém tom dolaďování nemusíte bát, že byste netrefili barvu.

Dermacol - make-up and corrector Caviar Long Stay

Oči
E-style - kajal eye liner, odstín plum
Tuhle tužku jsem objevila v prosincovém ladyboxu a musím říct, že jsem si ji hned zamilovala. Má nádhernou hnědofialovou barvu, je tak akorát měkká a při troše šikovnosti se s ní dá vykouzlit nejen spodní, ale i vrchní linka. Poslední dobou preferuji malování očí v přírodních odstínech (barevně se pak většinou vyřádím na rtech, ale o tom níže ;-) a tahle tužka je pro takové líčení jak dělaná!

E style - kajal eye liner


Rty
Astor Heidi - rtěnka, odstín 007 Bubbly
Ach, tak pokud sledujete náš fb tak víte, že tohle je prostě moje láska číslo jedna a poslední dobou bez ní nedám ani ránu! Ten odstín mi pokaždé tak zvedne náladu a nakopne sebevědomí... Navíc ta výdrž bez pocitu vysušených rtů! No prostě paráda a pokud nad nějakou výraznější rtěnkou přemýšlíte, tak Heidi je ta pravá, věřte mi ;-)

Astor Heidi - 007 Bubbly
makeup, rtěnka a tužka v akci

Nehty
Alverde - sérum na poškozené nehty
Tak bohužel sem nemůžu zařadit žádný lak, protože jsem, chtě nechtě, téměř nelakovala. Moje nehty teď prochází nějakou krizí a šíleně se mi třepí. Takže jsem se snažila dávat jim co nejvíce péče a moc je nezatěžovat. Tahle výživa od Alverde jim opravdu prospívá a ne, že by je okamžitě spasila, ale pomalu ale jistě se to lepší.
alverde - sérum na nehty

Tělo
Dermacol - sprchový gel Aroma ritual rebarbora a jahody
Já vím, opakují se zde pořád dokola, ale ta vůně... To se zkrátka nedá nemilovat! V únoru jsem naprosto propadla jahodě s rebarborou, která je opravdu neuvěřitelně svěží a prostě k sežrání! :-)
Dermacol Aroma Ritual


Vlasy
Alpa - vlasová voda bylinná - kopřivová
Krizí neprochází po dlouhé zimě jen moje nehty, ale také pokožka hlavy. Neustále se peru se šupinkami, se kterými mi tento měsíc nejvíce pomáhala právě tato vodička. A opět - nemůžete čekat zázraky přes noc, ale změny jsou znát a snad bude brzo po problému.
Alpa - kopřivová voda


Pleť
Laidbare - sérem From Dusk Till Dawn
Tak v této kategorii není o čem pochybovat! Sérum od laidbare je mým naprostým zachráncem a totálním MUST HAVE již nějaký ten pátek. Více se dočtete v mé recenzi zde.
laidbare - sérum From Dusk Till Dawn

Doplňky
jemné malé náušnice
V únoru jsem byla ohledně doplňků velmi minimalistická a kromě prstýnků, které nosím stále, jsem se většinou "přizdobila" už jen malými nenápadnými náušnicemi. Zkrátka pohodlně, decentně a i levně ;-)
oblíbené náušničky


Vůně
Guess - Seductive
Tuhle krásku jsem dostala k předloňským Vánocům, a tak už to se mnou táhne druhou zimu. Je to moc příjemná, nevtíravá vůně, kterou mám zkrátka spojenou se zimním obdobím.
Guess - Seductive


Seriál
Průměřňákovi
Nevím jak vy, ale my s manželem jsme děsní seriáloví fanatici. Málokdy koukáme na film, ale seroše, to je naše! Tenhle měsíc u nás na celé čáře vyhráli Průměrňákovi. Pro někoho možná jednoduchý a průhledný humor, ale nám se to líbí a dokážeme se u toho opravdu dobře a hlasitě pobavit, takže pokud hledáte oddychovku, mrkněte ;-)

zdroj


Knížka
Cameron Diaz - The Body Book
Naprosto úžasný počin mé oblíbené herečky, která velmi rozumně a s nadhledem vysvětluje funkce našeho těla a mysli. Sice mi nepřinesla nic extra objevného, ale je to opravdu krásně a srozumitelně napsané a zařadila bych to do povinné četby na všech školách! Možná by pak bylo méně obézních, ale i anorektických mladých dívek...

Cameron Diaz - The Body Book


A to je za měsíc únor vše. Podělte se v komentářích o vaše miláčky! Máme někde shodu nebo jste na úplně jiné vlně?

Přeji všem krásný víkend dle vašich představ!

Vaše Míša

3 komentáře:

  1. Ach caviaaaar - taky mě nadchnul...jen ta debilní špachtle :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kde se da koupit ten make up docela me pri cteni oslovil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho kupovala v dm, ale mají ho i v Tetě a Rossmanu. A pokud nemáš nic z toho poblíž, tak to jistí internet ;-)

    OdpovědětVymazat