úterý 24. února 2015

TAG: 10 věcí do 100 kč

Milé dámy, máme tu první tagovku. Pokud patříte mezi ty, které se o sebe rády starají, ale nerady přitom utrácí tisíce, tak bych se vám mohla trefit do noty a dnešní článek vás určitě potěší ;-)

1. Regina - Jelení lůj
Moje "nambr van" v péči o rty. Mám ráda skoro všechny variace (akorát nemusím ty ovocné nevysouvací) a momentálně mám v koupelně tento medový, který krásně sladce voní i chutná. Cena je kolem 30kč a od té doby, co jsem na ně během puberty kápla, tak už u mě žádné Labello a podobní předražení krasavci nelákají.

Regina - Jelení lůj s medem


2. Dermacol - sprchové gely Aroma Rituals
No, co dodat. Verča na ně psala ódy minulý týden (klik sem) a já nemůžu jinak, než je do tohoto přehledu zařadit, protože se svoji cenou, vůněmi, obaly, pěnivostí - no zkrátka sem patří! Cena se pohybuje od 40 do cca 60 kč.

sprchové gely Dermacol Aroma Rituals


3. e.l.f. - báze pod oční stíny
Než jsem objevila beauty blogy, tak jsem vůbec netušila, že něco takového existuje :-D Je určitě spousta šťastlivců - viď Veru ;-), kteří se bez ní naprosto bez problémů obejdou, ale já k nim tedy určitě nepatřím. Báze od elfu byla první, u které jsem po jejím použití skutečně viděla rozdíl! I obyčejné levné stíny na ni vydrží min. 6 hodin bez hnutí a za cenu 45 kč je to jasná volba! Sehnat ji můžete zde

e.l.f. - primer

4. Essence - paletka stínů All about nude
Pokud potřebujete něco na běžné denní líčení a nejste ultra náročné, tak si s touhle paletkou naprosto v pohodě vystačíte. Má krásné neutrální barvičky a podle mě sedne naprosto každému. Pro mě je pod ní nutná báze a s tou mi bez problémů vydrží celý den. Cena je lidových 99 kč.

Essence - All about nude

5. Regina - minerální tvářenka
Miluju ji! Je úžasná, barví jemně, takže nevypadáte jak Marfuša a vůbec neubývá. :-) Poslední dobou je to jediná tvářenka, kterou používám. Prostě láska no :-) A i ta cena - 68kč! Časem si chci určitě pořídit další odstíny ;-) Koupit můžete zde

Regina - minerální tvářenka č. 2

6. Old Spice - deodorant Wolfthorn
Co tu dělá pánský deo?!? No, možná se budete divit, ale on naprosto úžasně citrusově voní - kdyby si ho napatlal chlap, tak bych ho hnala, protože vůně je podle mě vyloženě ženská :-D Navíc neobsahuje žádné fujtajbly v podobě hliníkových solí a přitom opravdu funguje. Za mě zkrátka super! Cena je tuším okolo 80 kč, ale často je v akcích, protože chlapi ho očividně moc nekupujou :-D

Old Spice - Wolfthorn
7. Vlasová péče Alverde
Zatím vše, co jsem od nich vyzkoušela, bylo fakt super! Momentálně mám avokádovou řadu a opět jsem moc spokojená. Neobsahuje silikony a jsou v ní použity jemnější sulfáty, takže vlasy nezatěžuje a měla by vyhovovat i těm, co mají citlivější pokožku hlavy. Všechny ceny se pohybují kolem 70-80 kč. Koupit ji můžete v dm.

Alverde - vlasová péče

8. Mixa - Hand Cream Repairing Surgras
Tuto zimu jsem na své extra suché ruce vyzkoušela ledacos včetně drahých přírodních krémů a nakonec mě spasil až tento. Je voňavý, krásně se vstřebává a přitom i po půl hodině cítíte, že jste na ruce něco nanesli. Nemám mu co vytknout. Stojí kolem 80 kč.

Mixa - Hand Cream Repairing Surgras

9. Balea - tělové máslo s kakaem
Nejvoňavější, nejhydratačnější, nejjemnější, nejrychleji vstřebané, nejlépe roztíratelné,... Prostě tohle je to NEJ mazadlo na tělo, co jsem zatím vyzkoušela a stojí pouhých cca 80 kč a seženete ho v dm, takže šup pro něj, protože věřte mi, tohle fakt potřebujete ;-)

Balea - tělová máslo kakao

10. Gabriella Salvete - efektové laky
U laků na nehty není zas tak těžké najít dobrý produkt do stovky. Já jsem se ale nakonec rozhodla pro Gabriellu Salvete, protože jejich řada Stars enamel a Circus Enamel mě naprosto okouzlila. Jsou prostě nádherné, dobře zasychají, dlouho drží, krásně kryjou. Zkrátka pokud milujete třpyt a chcete svoji běžnou manikúru trochu oživit, tak není nad čím váhat.

Gabriella Salvete - efektové laky (foceno bohužel pod umělým světlem, takže prosím omluvte kvalitu)

A jak jste na tom vy? Souhlasíte? Máte typ na nějakou levnou a přitom fantastickou kosmetiku? Dejte mi prosím vědět do komentářů. ;-)

Mějte se moc krásně,
Vaše Míša




2 komentáře:

  1. Krásný článek! A velmi mne těší, že kromě krému na ruce vlastním všechno ostatní :) Pokud bych měla doporučit levnou a přitom kvalitní kosmetiku, tak bych doporučila konkrétně stíny a tužky na oči od E-style, které stojí pár korun a podávají neuvěřitelné výkony.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci! Nad E-stylem už taky dlouho přemýšlím - všude slyším samou chválu, takže na něj taky určitě jednou dojde ;-)

      Vymazat