pátek 13. března 2015

Moje sbírka pečující a dekorativní kosmetiky Dermacol

Ahoj holky! Už pár dní přemýšlím, co vytvořit za článek. Chtěla jsem vám napsat nějakou důkladnější recenzi, jenže ať jsem přemýšlela sebevíc, tak nic tak ohromujícího, co by si zasloužilo samostatný článek asi momentálně nemám nebo co :-D A tak mě napadlo, sepsat vám několik menších recenzí nebo spíš názorů a poznatků o mé sbírce kosmetiky Dermacol. V mé koupelně a kosmetické taštičce se vyskytuje mnoho značek, ale když jsem to tak prošla, tak jsem zjistila, že právě Dermacol u mě hraje prim. Navíc je to česká a cenově dostupná kosmetika, kterou zakoupíte skoro v každé drogerii, takže co víc si přát ;-)
moje dermacolí sbírka



 
Aroma ritual - sprchové gely
250 ml, cca 30-60 Kč
Milionkrát zmiňované, nicméně na milion procent zbožňované - co dodat ;-)
sprchové gely Aroma ritual


Aroma ritual - Zvláčňující krém na ruce
100 ml, cca 60 Kč
Krém je takový gelový a hodně rychle se vstřebává. Popraskané nebo jinak zničené ruce vám nezachrání, ale na běžné mazání během dne je dostačující. Navíc ta vůně!

zvláčňující krém na ruce

zvláčňující krém na ruce - konzistence

 
Aroma ritual - Antistresový tělový olej
50 ml, cca 150 Kč
Opět má oblíbená vůně grape and lime, ovšem v tomto případě jsem neměla na výběr, protože Dermacol jinou parfemaci oleje ani nenabízí. Olej je zkrátka olej - takže je mastný, celkem pomalu se vsakuje (no jako olej no ;-), ale nádherně vyživuje! Dávám si ho tak jednou za týden až dva jako takovou extra péči. Na denní používání to podle mě není už kvůli tomu, že by vám to vydrželo tak na dva týdny max - hrozně rychle totiž ubývá.


antistresový tělový olej
 
Satin make-up base - vyhlazující báze pod make-up
30 ml, cca 350 Kč (ale dá se vychytat v akci i za 200 a vydrží vám fááákt dlouho!)
Je to má první báze pod make-up a momentálně nemám vůbec potřebu zkoušet jinou, protože tohle byla fakt láska na první pohled a dotyk! Jak vidíte na fotce mám i 10ml balení, které jsem kupovala vloni na konci léta a stále ještě není úplně spotřebované, takže s tou výdrží opravdu nepřeháním. Je teda fakt, že bázi nepoužívám každý den, protože nechci pleť zbytečně zatěžovat - jsou to přece jen samé silikony... Ale když se někam chystám na celý den nebo někam vyrážím večer, tak bez báze ani ránu! Nádherně pleť vyhladí, vyplní póry a menší vrásky, takže makeup se pak nanáší jedna báseň! Neřeknu vám, o kolik přesně prodlouží výdrž makeupu, ale z mého pohledu o hodně :-D Zkrátka bázi Satin base vám můžu doporučit všemi deseti - stejně jako Asociace vizážistů a stylistů ČR ;-)



satin make-up base

satin makeup-up base konzistence

Caviar long stay - make-up and corrector
30ml, cca 350 Kč (já jsem ho opět kupovala v akci za asi 250 Kč), odst. 01
O tomhle makeupu jste se mohli dočíst už v mých oblíbencích - je to totiž fakt můj miláček! Má pro mě ideální konzistenci - ani moc vodovou ani moc hutnou - a i ideální míru krytí - sjednotí, něco zakryje, ale nedělá masku. Navíc balení obsahuje i korektor, což je super na cestování nebo i pro případ, že si nejste jisti, jak "sladit" barvu korektoru a makeupu. Jedinou výtku mám k jeho balení - ono je jako na pohled moc pěkné, ale makeup musíte nabírat takovou špachtlí, což je fajn na to, že si nezapatláte ruce, ale nevím, jak půjde nabírat ve chvíli, kdy už ho tam bude méně, protože špachtle je hodně krátká a kelímek je navíc dost široký, takže do krajů určitě nedosáhne. No bude to oříšek, ale snad to nějak půjde :-)

caviar long stay

caviar long stay - odstín 01

Imperial make-up - Hydratační make-up s výtažkem z orchideje
30ml, cena cca 150 Kč, odst. Pale
No, tak tohle bylo šlápnutí vedle... Koupila jsem ho úplně bez rozmyslu a ve spěchu, aniž bych se koukla na konzistenci a odstín a podle toho to dopadlo. Na ruce vypadá odstín docela tmavě až do oranžova a když jsem si ho teď swatchla vedle Caviar Long stay, tak vypadá i tmavší! Jenže - jakmile ho začnu nanášet na obličej, tak z nepochopitelných důvodů strašně zesvětlá! Nechápu to, ale když si ho dám, tak vypadám jak smrtka :-( Konzistencí je ale moc příjemný a takový hutnější - podle mě bude super pro někoho se sušší pletí nebo i s normální, ale spíš na zimu.  Mně se při jeho použití příšerně rychle zmastí čelo a nos a to i po použití pudru. Ono to samozřejmě napovídá i jeho název - hydratační, že ;-) No příště musím důkladněji zkoumat a nenakupovat tak zběsile. ;-)

make-up Imperial


make-up Imperial odstín Pale


Sheer face illuminator fresh rose - Zkrášlující rozjasňující hydratační fluid
15 ml, cena cca 270 Kč

"Jemně sjednotí tón pleti a zároveň ji okamžitě rozjasní. Zdokonalí, zkrášlí a omladí vzhled pleti na celý dlouhý den či noc. Zvýrazňuje a modeluje kontury tváře. Světlo odrážející částečky opticky maskují vrásky, kruhy pod očima a jiné nedokonalosti. Ultra lehká textura se silikony, kyselinou hyaluronovou a vitaminem E vyhlazuje, hydratuje a zvláčňuje pleť.

S jemnou parfemací v praktickém balení s dávkovačem.
Naše tipy:
  • Přidejte malé množství fluidu do svého hydratačního krému a dosáhnete okamžitě rozjasňujícího efektu. 
  • Optického povytáhnutí obličeje docílíte, pokud aplikujete malé množství nad i pod obočí a na bradu.
    Jemně vklepejte prsty na lícní kosti, opticky „vystoupí“. 
  • Lehce vklepat jej můžete také na oční víčka, k vnitřnímu i vnějšímu koutku oka, oči se rozzáří a budou působit větším dojmem. 
  • Zjemnit jím můžete také tmavá místa okolo nosu. 
  • Pokud chcete opticky zeštíhlit nos, veďte tenkou linii od horní části nosu k jeho špičce.
  • Pro zvýraznění rtů je z vnějšku orámujte a vklepejte nad horní ret." zdroj
sheer face illuminator

sheer face ilumminator

sheer face illuminator
Toť oficiální popis výrobce a já se přiznám, že vám k němu zatím moc nepovím. Kupovala jsem ho v akci na konci léta a přes zimu jaksi nebyla úplně vhodná doba na jeho prozkoušení. Hlavně tedy kvůli tomu, že jsem měla s pletí opravdu velké problémy a nechtěla jsem na ni ještě upozorňovat třpytkami, které fluid obsahuje, ale teď už je to lepší a blíží se jaro, takže se těším, že ho vyzkouším a budu vám moci dát nějaké podrobnější info. ;-)

Precise black - Fix na oči
1 ml, cena cca 99 Kč
Tak tady si zase vypůjčím slova výrobce:
Oftalmologicky testována - voděodolná, nerozmazává se - dlouhotrvající, neztrácí intenzitu po více jak 14h - vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček
Testovaná - ok, voděodolná - ani omylem, nerozmazává se a vydrží víc jak 14 h - na mě ani náhodou, vhodná i pro nositelky kontaktních čoček - ok.

precise black

pracise black hrot

tenká linka jde trochu hůř a její barva není úplně černo černá
Já mám zkrátka s tímto fixem takový rozpolcený vztah - strašně se mi líbí balení a tvar hrotu - na to, jaké jsem nemehlo, tak jsem schopná s ním udělat i tenkou linku, ale ocásek mi nikdy nevydrží, linky se mi během dne obtiskávají na horní víčko a večer už v podstatě není co odličovat. Navíc teda při častějším používání nejste schopni udělat opravdu tenkou linku, protože fix vysychá a i při skladování hrotem dolů na něj musíte dost tlačit. Takže já vám nevím... Pokud nemáte mastná víčka jako já, tak by vám mohl vyhovovat, ale já ho tedy za žádnou bombu nebo must have nepovažuju...

Lip seduction lipstick - Hydratační rtěnka s vůní šťavnatého lichi
4,8g, cena cca 150 Kč (ale často je potkáte v akci za 100 i míň ;-)
Tak při zjištění jejich oficiálního názvu jsem jednu hned vyhrabala a musela jsem si přičichnout - jako jo, nesmrdí, ale že by to byla tak výrazná vůně, aby ji museli dávat i do názvu... No, nechme to radši být ;-) Já mám tyhle rtěnky opravdu moc ráda. Nádherně kryjí, takže nemusíte po rtech přejíždět stokrát, aby se tam vůbec zachytila nějaká barva a celkem i dobře drží. Neříkám, že je ta výdrž nějak excelentní, ale ty 4 hodiny dávají celkem obstojně a vytrácí se docela přirozeně, takže se nemusíte bát nějakého trapasu ;-) Navíc miluju jejich click balení! Určitě je běžte v nějaké akci omrknout ;-)

lip seduction

lip seduction odstíny 01, 12 a 08

lip seduction odstíny 01, 12 a 08


Longlasting lipstick - Krémová rtěnka s dlouhotrvajícím efektem až po dobu 6ti hodin
4,38g, cena cca 160 Kč (opět jsem ji kupovala v akci - tuším za polovinu ;-)
Tak popravdě jediný rozdíl, který vidím mezi touto rtěnkou a těmi výše zmíněnými je ta vůně :-D Tahle voní o něco hůře, ale pořád to není úplná trága. Jinak pigmentace, výdrž, balení - pro mě to samé. I když je fakt, že ten bílý obal se mi líbí o chlup víc ;-)

longlasting lipstick

longlasting lipstick odstín 06


Love lips SPF 15 - zvláčňující balzám na rty 06 Láska
3,5ml, cena cca 80 Kč (objednávala jsem ho přes internet v akci za 30 Kč)
No, kde začít... Krásné roztomilé balení, ÚŽASNÁ vůně čokolády, moc hezká a přirozená barvička - potud prostě nádhera a mnohem větší spokojenost než s vychvalovanými Babylips, jenže...






Jak vidíte na fotce, konzistence je absolutně příšerně měkká, takže balzám v podstatě nejde nějak rozumně na rty aplikovat a po pár použitích (fakt asi 3x) vypadá takto. A to je něco, přes co se nepřenesu a je to pro mě zkrátka naprostý propadák a nestál ani za těch 30 Kč. Nevím, jak jsou na tom ostatní parfemace, ale upřímně vůbec nemám touhu to zjišťovat. Za mě zkrátka palec dolů, bohužel.

Tak sice jsem si nechala to nejhorší na konec, ale jinak musím říct, že mám kosmetiku Dermacol moc ráda a chtěla bych její sbírku určitě rozšířit o nějaké oční stíny a pak určitě o novinky, kterými jsou tělové peelingy a hlavně - 16h Lip Colour, který jsem měla možnost vyzkoušet a naprosto mě nadchl! Ten je na mém wishlistu momentálně úplně nejvýš a teď mi i ve schránce přistál kupon s 25% slevou do dm na jeho koupi, takže určitě brzo čekejte recenzi, protože pokud bude opravdu tak skvělý, jak mi přišel na první vyzkoušení, tak se máte na co těšit!

zdroj


To už je ode mě pro dnešek vše. Pokud máte taky nějaké poznatky, typy nebo rady ohledně kosmetiky Dermacol, tak budu moc ráda, když se o ně podělíte v komentářích.

Mějte se krásně, Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat