středa 4. března 2015

Spotřebováno únor 2015

Máme za sebou nejkratší měsíc v roce a já jsem spotřebovávala produkty tak rychle, že to snad ani nebylo možné! Normálně si vždycky říkám jupí, něco došlo, můžu si pořídit něco nového, ale teď?!? Snad poprvé jsem si asi v půlce měsíce říkala pomoc, stop! :-D Tak se pojďme na tu hromadu podívat!

spotřebováno únor 2015


Balea, Jelení lůj


1. Balea - tělové máslo s kakaem
Naprostý miláček! Více jsem o něm psala zde a už mám samozřejmě další balení.

2. Balea - sprchový gel exotic ve spreji
Krásně pěnil a nemusela jsem se po něm úplně nutně mazat jako u klasických sprcháčů. Vůně byla pěkná, ale ke konci už mě trochu štvala, protože byla dost sladká - nejvíc jsem z ní cítila mango. Byla to limitka, takže stejnou vůni už asi neseženete, ale já se určitě kouknu po jiné parfemaci a kdyžtak ráda zakoupím znovu. ;-)

3. Regina - pomáda na rty PLACENTA
Naprostá klasika, která mě nikdy nezklame. Krásně hydratuje, vyživí, celkem příjemně a nevtíravě voní. Za mě palec hore.

Bione, Garnier


4.+5. Bione - regenerační šampon a kondicionér Keratin
Uf, co o nich říct. Zkrátka nenadchnuly, neurazily. Vůně je dost zvláštní, což asi způsobuje ten olej z obilných klíčků, ale není to nic, co bych nepřekousla. Ve vlasech navíc stejně vydržela jen chvíli. Neříkám, že bych se této řadě na příště vyloženě bránila, ale vyhledávat ji nebudu.

6. Garnier - Micerální voda na citlivou pleť
Opět velký miláček! Odličuje moc pěkně, vůbec nedráždí a nikde neštípe. Používám ji hlavně na dočištění pleti a na případné opravy během líčení. V koupelně už mi stojí nová, takže co víc dodat.

Karel Hadek


7.+8. Karel Hadek - jalovcová pleťová voda a jalovcové pleťové tonikum
Tyhle dva kousky jsem si užívala skoro půl roku, protože jsem je používala na střídačku. Večer, kdy jsem si většinou něco rozhnípala, jsem pleť čistila tonikem, které obsahuje 7% alkoholu a ráno na dočištění jsem používala vodu, která je bez alkoholu. Ani jedno mi po nanesení nezpůsobovalo červenání, což beru jako malý zázrak a v budoucnu se k nim určitě ráda vrátím.

Tetesept, Mixa, laidbare


9. Tetesept - detoxikační mořská sůl do koupele
Naprosto super věc, kterou musím vyzkoušet i v jiných parfemacích! Tahle byla hodně bylinná, ale i tak moc příjemná.

10. Mixa - promašťující regenerační krém na ruce
Super krém, který fungoval i na mé seschlé chudinky. Moc příjemně voní a po nanesení zanechává ruce opravdu promaštěné, takže pokud chcete ihned po nakrémování otvírat třeba sklenici okurek, tak to nedáte - to mi věřte ;-)

11. Laidbare - serum from dusk till dawn
MILUJU HO!!!!! Co dodat! Bez tohoto séra prostě už několik měsíců neexistuju a v nejbližší době ani existovat nebudu :-D Více se dočtete zde.

Regina, Essence, laidbare


12. Regina - kompaktní pudr
Moc fajn produkt. Na to, že je to "jen" Regina tak má moc pěkné bytelné balení se zrcátkem a i samotný pudr je hezky jemně namletý a jemně kokosově voní. V budoucnu se jeho koupi určitě nebráním.

13. Essence - voděodolná řasenka get big! lashes
Tak tohle je takový pozůstatek léta, který jsem dodělala v průběhu dovolené na horách. No, co o ní říct. Funkci voděodolnosti plní docela dobře, řasy neslepuje, ale ani je nijak extra nezahustí ani neprodlouží. Dělá spíš takový přirozený efekt. Znovu už ji určitě nepotřebuju.

14. Essence - tužka na změkčení nehtové kůžičky
Vytáhla jsem ji po dlouhé době a zjistila jsem, že už je naprosto vyschlá. Nebyla úplně špatná, ale myslím, že olejíček vám udělá lepší službu a rozhodně vám vydrží déle. Zkrátka určitě to není nic, bez čeho bych nemohla žít.

15. Laidbare - krém Spot the difference
Skvělý matující krém na problematickou pleť. Chválila jsem ho už i v samostatné recenzi zde. Tenhle produkt teď zkrátka potřebuji ke štěstí, a tak už mám v koupelně nové balení. :-)

Takže 15 kousků! Jak vidíte, tak jsem se v únoru "zbavila" pěkné hromady a ztenčila si svoje zásoby, takže to vypadá, že brzo budu muset udělat nějaký pořádný nákup! :-) Taky si dovolíte větší nákupy až za "odměnu" za spotřebování nebo vám to je fuk a syslíte? Určitě dejte vědět.

Mějte krásný den,

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat