úterý 28. dubna 2015

Dokonalý odličovač od Yves Rocher?!?


Nezvykle se hlásím druhý den za sebou, ale tento produkt mě tak nazvednul ze židle, že není na co čekat a musím svůj názor vytroubit do světa! Beauty blogy sleduji už téměř rok a pokaždé, když vidím na něco ultra velkou chválu, zapíšu si to, abych věděla, po čem v budoucnu sáhnout a ozkoušet. Přesně takhle začal příběh mezi mnou a expresním odličovačem s chrpou od YR. Hodně blogerek na něj pělo ódy a komenty pod pochvalnými články se také hemžily samými ovacemi. Takže se samozřejmě dostal do mého hledáčku, o čemž věděla i moje Lucinka - na její blog klik sem - a věnovala mi ho k narozeninám. Radost byla ohromná a já se nemohla dočkat až ho vyzkouším! A jak to dopadlo?
 


 
Začneme od začátku a to představením produktu:
 
Expresní odličovač na oči s chrpou
cena na eshopu: 119 kč (momentálně se slevou 40%)
 
YR Expresní odličovač očí s chrpou
 
 
Popis produktu Dvoufázový Expresní odličovač s chrpou snadno odstraní i voděodolný make-up. Složení odličovače bylo speciálně vyvinuto pro citlivé oči a nositele kontaktních čoček. Důkladně odstraňují všechny stopy líčení bez zanechání mastného filmu. Lehká gelová textura okamžitě pleť zklidní a zanechá ji příjemně svěží.

Účinky:
• jemně čistí oči a oční okolí
• odstraňuje i voděodolné líčení
• zklidní
• osvěžuje

Složky rostlinného původu: voda z ekologicky pěstované chrpy - uklidňující účinek

Oftalmologicky testováno.

Způsob použití:
Odličovač před použitím protřepejte, aby se obě složky smíchaly. Nanášejte na oči pomocí vatového tamponu. Pokud na pleti zůstanou zbytky odličovače, jemně otřete ubrouskem. Neoplachujte.

No, zní to všechno krásně, že? Ale jak je to doopravdy? Když jsem se s ním šla odlíčit poprvé, dost mě zarazilo, že tamponek nebyl skoro vůbec černý, spíš jen tak zašedlý. Když jsem ale oči dočišťovala, tak na tamponku už jsem nenašla nic, takže jsem šla s klidem spát. Ráno na mě ale čekal pandí kukuč! Vypadala jsem, jak když jsem se na odlíčení úplně vyprdla! A to prosím nepoužívám žádné voděodolné produkty a linky nenosím každý den (ale ani ty nemám voděodolné). Začala jsem se tedy na odličování očí hodně soustředit a zkoušet různé techniky, ale výsledek byl pokaždé stejný.

Nakonec jsem se rozhodla vše zdokumentovat a pro lepší představu porovnat tento odličovač s klasickou růžovou micerálkou od Garnier.

Jako první jsem řádně namočila tamponky a přiložila je na cca 30s na oči. Pak jsem jen barvu stáhla - zatím žádné drhnutí.

vlevo: Yves Rocher vpravo: Garnier
Myslím, že na tamponku je jasně vidět, který odličovák zafungoval v této fázi víc...



první stažení líčení s Garnier

první stažení líčení s Yves Rocher - linky sice pustily o kapku líp, ale vidíte ty "drobky"? ano, takhle děsně se drolí...

Dalším krokem už bylo jemné otírání na místech, kde se líčení drželo.
doodlíčení s Garnier - něco málo zůstalo u vnějšího koutku, ale šlo spíš o mou nedůslednost - když jsem si toho na fotce všimla, hned jsem to bez problémů stáhla

pokus o doodlíčení s Yves Rocher - tady už jsem byla fakt vytočená, protože "drobky" linek byly všude a oční okolí začalo být žalostně suché, takže chvíli jsem jsem se snažila s YR, ale nakonec jsem nevydržela a popadla micerálku
Ještě bych ráda podotkla, že průběh tohoto odličování nebyl nijak výjimečný - během 14ti denního testování byl scénář v podstatě pokaždé stejný. I během toho jsem samozřejmě vnímala, že odličuje fakt špatně, ale při tom srovnání s obyčejnou micerálkou (kterou jsem si vždycky bála na oči dát, abych je moc netrápila - hahaha!!!!) jsem se na něj fakt už finálně vytočila.

Takže ze slibovaných účinků můžu souhlasit pouze s tím, že nijak oči nedráždí - na druhou stranu je ale ani nezklidňuje ani neosvěžuje. A navíc když drhnete a drhnete a snažíte se sundat linky, tak o tom nedráždění by se taky dalo polemizovat... No a o odlíčení voděodolného líčení se zde vůbec nedá bavit!

Zkrátka - prostě ne, ne, ne a ještě jednou velké ne! Nerada kosmetiku vyhazuju, ale s touhle hrůzou to do dna fakt nedotáhnu! Asi poputuje nějaké odvážné kamarádce, která ho bude chtít prubnout, ale já to s ním fakt vzdávám!

Co vy? Máte s ním zkušenost? Jsem blázen jen já nebo vám taky nevyhovoval? Uklidněte mě prosím :-D

Příště se snad sejdeme u něčeho pozitivnějšího ;-)

Vaše Míša





4 komentáře:

  1. :D Rozčilená recenze! Já bych být tebou byla v klidu, mně taky nesedla spousta věcí, co jiným jo.. a odličovače jsou taková kapitola sama pro sebe.. :D asi tenhle prubnu, už jen ze zvědavosti, zda na tom budu líp :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za uklidnění Skodulko :-) Taky mi samozřejmě nesedne vše jako ostatním, ale když já jsem tak chtěla, aby byl fakt tak super :-D Prubni, zajímal by mě tvůj názor. Jestli chceš, klidně ti ho pošlu ;-)

      Vymazat
  2. achich ach :D ale teda tohle jsem ještě nikdy neviděla u odličováku... Booože co jsem to koupila :D no nic, hlásím se o něj dobrovolně, když jsem pachatel :D a třeba budou rozčilené recenze dvě :D :D

    OdpovědětVymazat