pondělí 27. dubna 2015

Makeup Revolution

Duben se nám pomalu blíží ke konci a já bych vám kromě měsíčních přehledů ráda přinesla i nějaký ten pořádný článek. A jelikož nám do drogérií Rossmann míří anglická značka Makeup Revolution, tak jsem se nakonec rozhodla o takový přehled toho, co od MR mám, abyste věděli, na co se pak v drogérce podívat. ;-)

Sama jsem si na eshopu makeuprevolution.cz objednávala dvakrát, a kdyby za chvíli nebyla možnost zajít si pro jejich výrobky do drogérky, určitě by to nebylo naposled. Obě objednávky proběhly naprosto bez problémů, takže jako eshop fajn, ale mělo to dva klasické háčky - prvním je samozřejmě poštovné. Pokud toho berete málo, tak se vám to vůbec nevyplatí a doprava zdarma nad 700kč - to vás zas nutí koupit toho víc, než by bylo záhodno - znáte to :-D Dalším kamenem úrazu je nafocení odstínů. U stínů si nemůžu stěžovat - ty fakt odpovídaly, ale jinak... No zkrátka nic se nevyrovná tomu, když si produkty můžete hezky osahat a vyzkoušet na testrech - takže haleluja, že to za chvíli bude možné!

A teď, přes můj krkolomný úvod, se už můžeme mrknout na to, co vše od MR vlastním a pustit  sendo samostatných mini recenzí.

moje sbírka Makeup Revolution London


Tónovací barva na obočí - Ultra aqua brow tint, odstín střední
cena na eshopu: 149kč

ultra aqua brow tint
Začneme rovnou z toho horšího soudku. Nejde tady ani moc o vlastnosti produktu jako takového, ale hlavně o odstín. Ten se na swatchi zdál sice jako teplejší hnědá, ale nečekala jsem, že půjde až tak do červena.


ultra aqua brow tint odstín střední

Na fotkách to není moc vidět, ale v reálu bohužel docela dost. Jinak tint sám o sobě je super. Obočí nádherně a poměrně rychle (k aplikaci používám zkosený štětec určený na linky od essence) zvýrazní a výdrž taky není špatná - tam, kde obočí pouze přibarvujete drží bez problémů. Horší je to tam, kde chcete obočí dokreslit - u mě jsou to konce obočí, kde mi bohužel chloupky nerostou tak daleko, jak by měly, takže musím přikreslovat. No a tam se na něj bohužel nemůžu spolehnout. Pokud se trochu zpotíte nebo přejedete rukou, máte po ocásku. Naštěstí aspoň nedělá nějaké extra šmouhy.

Abych to tedy shrnula - pokud vám sedne odstín a nepotřebujete obočí nějak extra moc přikreslovat, běžte do něj. Za ty peníze budete mít na hezkých pár měsíců o obočí postaráno. :-)

Amazing rtěnka odstín Make it right
cena na eshopu: 49kč
Amazing rtěnka

Tak od menšího zklamání se přesuneme rovnou k tomu největšímu. Je teda pravda, že jsem rtěnku do košíku přihodila hlavně díky ultra nízké ceně a tak nějak jsem od ní nic nečekala a říkala jsem si, že třeba příjemně překvapí. No - nestalo se :-D Barva vůbec neodpovídá obrázku na eshopu, je žalostně málo pigmentovaná a je hodně měkká, což se samozřejmě hned podepsalo na jejím vzhledu. Je fakt, že pokud chci lehký  nádech fialové, tak po ní třeba i sáhnu, ale já ji kupovala s vidinou toho, že pokud ji použiju, budou rty hrát prim. No to se tedy opravdu nestalo. :-( Se stejnou vidinou jsem Veru k svátku koupila opravdu brutální odstín Make me tonight, který je sice o chlup lépe pigmentovaný, ale žádný zázrak to tedy taky není.

Amazing rtěnka odstín Make it right

Amazing rtěnka po 2 použitích

Suma sumárum - až budou rtěnky v obchodech, tak je určitě půjdou omrknout a třeba se tam nějaký hezký odstín najde. Za ty prachy jsem ochotná vyzkoušet ještě nějakou další, ale tmavé odstíny vám moc nedoporučuji.

MR Tvářenka odstín Wow!
cena na eshopu: 49kč


MR tvářenka



Pomalu ,ale jistě se přesouváme k té lepší části, což jsou u MR očividně pudrové produkty. Tvářenku jsem do košíku také přihodila hlavně díky nízké ceně a odstín jsem moc neřešila. I když tady i relativně odpovídá, ale ve skutečnosti je ještě více takový jedovatý. Pigmentovaná je na tvářenku poměrně hodně, takže při aplikaci musíte být celkem opatrné, abyste nebyly jak prasátko. ;-) K výdrži ale nemám sebemenší výtku a i na mých mastnějších tvářích mi vydrží téměř celý den. Pokud se dostanou i do drogérky, určitě omrknu i další odstíny ;-)


tvářenka odstín Wow!
MR Rozjasňovač odstín Golden Lights
cena na eshopu: 149 kč

MR rozjasňovač
 
Pokud máte od MR vlastnit jednu jedinou věc, tak je to bezpochyby toto!!! Je to můj první pudrový rozjasňovač a musím říct, že jsem si nemohla vybrat lépe! Je neskutečně pigmentovaný, vydrží bez problémů celý den a to nejen na tvářích, ale i v koutku oka (!!!) a myslím, že díky ozdobnému reliéfu s ním uděláte i celkem parádu :-D S reliéfem souvisí i má počáteční obava z toho, jestli nebude slisovaný až moc a nebude se hůře nabírat - opak je ale pravdou! Stačí malinko "smočit" štětec, pak ještě oklepat nebo ofouknout, a i tak nanesete na tváře naprosto dostačující množství, které vám zaručí svěží vzhled, ale ne přehnaný "diskokoulí" lesk :-D

MR rozjasňovač odstín Golden Lights

Při objednávání jsem hodně zvažovala mezi odstíny, protože jsem se bála, aby ten zlatý nebyl až moc zlatý (já vím, jsem blázen :-D , ale naštěstí jsem se bála zbytečně. Zlatý sice je, ale není to tak výrazné, aby vám to nějak narušilo a barevně rozladilo celé líčení. Já ho od jeho zakoupení (více než před měsícem) používám naprosto každý den na tváře a dost často i do koutků a pod obočí. Zkrátka je to můj miláček a nedám na něj dopustit! Pokud nad ním uvažujete, tak rozhodně neváhejte a věřte, že s jeho gramáží ho můžete používat denně a přitom hoooodně dlouho :-D

Limitovaná paletka 18 očních stínů Welcome to the Pleasuredome
cena na eshopu: 299 kč

MR welcome to the plesasuredome
Kromě rozjasňovače byla některá z paletek jedním z hlavních důvodů mého nákupu. Výběr je opravdu úžasný a ceny lidové, takže jsem si s tím hodně dlouho lámala hlavu, ale nakonec vyhrála tato krasavice. Je úplně úžasně namíchaná z naprosto neutrálních odstínů, které zde najdete jak matné (to jsou ty spodní s tím mřížkovým reliéfem), tak krásně třpytivé, ale nechybí v ní i pár celkem odvážných odstínů modré a zelené. Řekla bych, že pro hnědoočky je jako dělaná a navíc je opravdu hodně univerzální a použitelná na nude denní líčení, ale i na dramatičtější večerní look.

MR welcome to the pleasuredome
Stíny jsou pigmentované víc než dobře, i když samozřejmě ty světlejší (a obzvlášť ten matný) by na tom mohly být o chlup lépe, ale na zjemnění přechodů jsou super. Zkoušela jsem je s bází od Artdeco, Lasplash a e.l.f. No a paradoxně mi nejlépe drží právě na té nejlevnější od elfu - takže na jednu stranu dobrá zpráva (jen kdyby mi už nedocházela...).


Přidat popisek
Přidat popisek
no není to nádhera?????
Paletka očních stínů Essential Mattes
cena na eshopu: 199 kč




Tak tohle je bohužel jediný produkt z této recenze, který by měl být k sehnání v Rossmannovi již dnes - další budou přidány dle zájmu nakupujících, tak se koukejte činit, ju ;-)
Tato paletka je z mých MR věciček nejnovější a jsem moc ráda, že jsem ani u ní nešlápla vedle. Postupně jsem totiž začala zjišťovat, že v mé kosmetické výbavě naprosto postrádám matné stíny v neutrálních odstínech, kterými bych mohla konturovat záhyb oka a používat je při ztrácení stínů. A přesně na tyhle účely je paletka jako dělaná! Přiznám se, že na celé víčko jsem ji použila jen párkrát a tam to taková hitparáda nebyla a stíny se poměrně rychle slily a to i při použití báze - opět zde nejlépe fungovala ta elfí. Ale v záhybu drží perfektně celý den, pigmentace je naprosto dostačující a prášivost se mi nezdá nijak hrozná - alespoň mně tedy stíny při aplikaci nikam neopadávají. ;-)

Na závěr bych vám ráda ještě ukázala jedno líčení, kde jsem použila téměř všechny výše zmíněné produkty, takže můžete kouknout na brow tint, rtěnku, tvářenku (ta tedy není moc vidět), rozjasňovač (ten zahlídnete decentně u druhého fotky v koutcíh - je totiž téměř nemožné ho vyfotit) a i na kombinaci obou paletek.

líčení s Makeup Revolution
líčení s Makeup Revolution
Tak to je ode mě protentokrát asi vše. Pokud byste měli jakýkoliv dotaz a chtěli o některém z produktů vědět víc, neváhejte a pište! A jestli máte s nějakým stejným nebo i jiným výrobkem od MR zkušenost, určitě dejte vědět - ráda se přiučím ;-)

Mějte se krásně a sejdeme se v Rossmannovi :-D

Vaše Míša

2 komentáře:

  1. Mám rozjasňovač, taky zlatý a musím s tebou naprosto souhlasit, je prostě boží a kdybych měla mí jedineu věc od MR, bude to on :) jinak mám ještě jednu paletku stínů a jsem spokojená. Moc se těším na to, až další věci omrknu v drogérce, asi něco přikoupím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se chystám na nálet :-) V hledáčku mám hlavně konturovací set a blushing heart ;-)

    OdpovědětVymazat