pátek 8. května 2015

Spotřebováno duben 2015

Tentokrát se hlásím celkem včas, takže nebudu zdržovat a rovnou se na to vrhneme, ať se mi ten náskok zase nějak nesmázne :-D
Hm, záměr dobrý, ale článek jsem měla nakonec rozepsaný skoro týden :-D

Jako pozadí jsem vybrala svoje krásné letní kraťásky, na které by se mi ovšem vše najednou nevešlo, takže budete muset oželit pohled na celou hromádku a půjdeme hned na jednotlivé spotřebovance.

Balea forever :-D
1. Balea - tělové mléko white passion s vůní bílých květů a bobulí acai
O tomhle mléce už jste mohli číst v Březnových oblíbencích a jeho ultra rychlé spotřebování jeho oblíbenost jen potvrzuje. Nádherně jemně voní, lehce se roztírá, rychle vstřebává a stojí pár kaček. Pokud nemáte ultra suchou pleť, určitě doporučuji!
 
2. Balea - krémový sprchový gel s mandarinkou
Sprcháče od Balea mám moc ráda a ani tento nebyl vyjímkou. Voněl opravdu krásně - mandarinka se smetanou, řekla bych ;-) Nijak extrémně nevysušoval, ale ani nehydratoval - což tedy asi od sprcháče ani nečekám - stejně se po sprše mažu. ;-) Doporučuji.
 
3. Balea - sprchový gel s olejovými perlami
Opět sprcháč od Balea, ale tentokrát z té trošku "vyšší řady" - má o 50ml míň a stojí tuším asi o deset kč míň. A je fakt, že malý rozdíl tam vidět je. Díky olejovým perlám opravdu nevysušoval, takže jsem po sáhla vždy, když jsem spěchala a neměla čas na roztírání mléka nebo krému. Vůně je moc příjemná, mandlová. Doporučuji.
 
4. Krém na suché ruce Fruity Harmony s vůní kokosového mléka a plodů pitaya
Já budu asi trapná, ale nezbývá mi, než Baleu chválit. Opět krásná parfemace, fajn konzistence (nebyl vyloženě hutný, ale ani vodovitý) a rychlé vstřebání. Akorát bych ho nedoporučovala na nějak extra suché ruce. Spíš je vhodný na takové to běžné promazání během dne po umytí nádobí nebo rukou mýdlem. Na to ho určitě doporučuji.
 
Nivea, Nobilis Tilia
5. Nivea - dvoufázový odličovač očí a make-upu
No, nebylo to sice takové peklo jako s Yves Rocher, ale spokojená jsem s ním nebyla. Za mě zkrátka moc neodlíčil a po pár použitích mě i celkem dráždil oči. Určitě nedoporučuji.
 
6. Nobilis Tilia - pleťová voda hřebíčková pro problematickou a aknózní pleť
Přiznám se, že na pleťové vody nejsem nijak extra náročná a nepamatuji si snad žádnou, která by mi vyloženě nesedla - možná nějaký Clean and Clear nebo jiný alkoholový koktejl ;-) Tahle byla přírodní s krásnou vůní hřebíčku. Dočišťovala pěkně a obličej mi po ní vůbec nečervenal, takže super. Kupovala jsem na biooo.cz a doporučuji.
 
Neutrogen, Regina, Bione

7. Neutrogena - peeling proti černým tečkám
Tento peeling mě, překvapivě, černých teček nezbavil. Ale byl celkem příjemný, hezky voněl a byl docela jemný - já jsem se ho přesto každodenně používat bála, takže jsem peelingoval tak 2-3x týdně a pleť po něm vždycky byla krásně jemná. Pokud od něj nečekáte zázraky, tak mohu doporučit.

8. Regina - jelení lůj s medem
Jelení loje jsou u mě jako doma a vždycky, když Regina vymyslí nějakou novou "příchuť", tak ji musím vyzkoušet. A ta s medem se podle mě fakt povedla! Nejen, že krásně medově sladce voní, ale i tak chutná! Konzistence je dost jiná, než jsem u lojů zvyklá - je taková hutná a během nanášení jí na puse zůstane opravdu vrstva. Díky tomu jsem tohle balení vypotřebovala raketovou rychlostí, ale to mi vůbec nevadí, protože za ty kačky udělal služby ažaž. Doporučuji.

9. Bione - pomáda na rty Cannabis
Tahle pomáda na rty je hodně vychvalována, ale já jsem z ní tak na větvi nebyla. Možná je to proto, že na opary vůbec netrpím a na suché rty na mě moc nefungovala. Konzistence je hodně olejová, což by bylo fajn, ale přijde mi, že na těch rtech spíš tak sedí, než že by se postupně vstřebala. Navíc balení děs - vypadá to jako lepidlo. Já už ho zkrátka znovu nepotřebuji a vám ho radši nedoporučím.

Missha, Eyeye

10. Missha - peelingová maska na nohy se zázvorem a octem
Tahle vychytávka ke mně doputovala díky Missha boxu a já jsem moc ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet. Jde o takové velké ponožky, které nasadíte na nožky, necháte minimálně hodinu působit, sundáte, umyjete, nakrémujete a čekáte na zázrak :-D Já jsem ho očekávala dřív, takže po 3 dnech už jsem myslela, že se nic nestane, ale nakonec asi 5.den po aplikaci se začala ztvrdlá kůže loupat. Pemzu jsem nakonec i tak použít musela (příště by to asi chtělo prodloužit dobu působení), ale nožky mám fakt jak miminko. Seženete ji zde a  já vám ji mohu doporučit.

11. Eyeye - revitalising cucumber eye pads
Jsou skvělé, mám je moc ráda a mám je zadarmo k objednávce čoček z eshopu vasecocky.cz - co víc si přát ;-) Doporučuji.

Biosil, Dermacol
12. Biosil plus - výživový dopněk
Klasický "zázrak" na lepší vlasy, nehty a pleť, který ovšem nestojí stokoruny, ale něco přes pade. Nemůžu úplně říct, že při jeho používání pociťuju nějaké velké rozdíly, ale věřím, že v dlouhodobém měřítku pro mě něco dělá a určitě mě neubližuje. Takže za 57 kč na 2 měsíce si ho kupuju dál a dál a vám ho k vyzkoušení také doporučím.
 
13.Dermacol - caviar long stay make-up and corrector, odst. 1 pale
Můj absolutní miláček! Ódy jsem na něj pěla už zde a teď už jen dodám, že vybrat skoro všechen make-up nakonec nebyl takový problém. Nějakou dobu jsem ho měla otočený dnem vzhůru a na úplně poslední použití jsem si pomohla štětcem. Už mám načaté další balení a vám ho samozřejmě také doporučím.
 
No, tak to bylo vše. Jak jsme na tom tentokrát? Shodneme se v něčem nebo právě naopak? Určitě mi dejte do komentů vědět! ;-)
 
Přeji Vám krásný slunečný sváteční den,
 
Vaše Míša 

Žádné komentáře:

Okomentovat