úterý 23. června 2015

Recenze: Štětce Lovely Hair, řada Basic

Když jsem se začala více zajímat o dekorativní kosmetiku, celkem rychle mi došlo, že bez štětců to daleko nedotáhnu. S nimi je pro mě jakákoliv snaha o mnoho jednodušší a pár úkonů bez nich podle mě opravdu neuděláte - fakt si neumím představit, jak blendím nějaké výrazné stíny jen pomocí prstů ;-) Nejdříve jsem zkupovala vše - hlavně, aby toho bylo hodně a za málo peněz. Zkrátka jsem chtěla v krátké době dohnat těch promarněných 28 let, kdy jsem štětce nekupovala a neřešila :-D To, jak tušíte, nebyl úplně nejlepší nápad a musím říct, že dnes bych radši investovala 200kč do jednoho pořádného štětce než do sady deseti, ze které se v reálu nedá použít ani jeden. No nic. Zkušenostmi se člověk učí a já už jsem si to v hlavě aspoň srovnala. A tak, když mi začal můj noname štětec na makeup čím dál tím víc pelichat, začala jsem hledat v jiných vodách než je elf nebo W7 ;-) Nicméně Sigma, Hakuro nebo Real Technique mi připadaly stále dost drahé - obzvlášť, když jsem si k ceně štětce přičetla cenu poštovného... No zkrátka v boji mezi kvalitou a cenou nakonec vyhrála Basic řada štětců značky Lovely hair, kterou nemá na svědomí nikdo jiný, než jedna z nejznámějších blogerek v ČR - Petra Lovely Hair. Bylo mé rozhodnutí správné? Čtěte dále a vše se dozvíte ;-)
Konečně je mám v hrsti :-)



Sada obsahuje celkem 5 štětců:
B01
Co o něm říká Péťa:
štětec na tekutý makeup a pudr

zdroj
Co říkám já:
Na tento štětec jsem byla natěšená ze všeho nejvíc a především to byl důvod mého nákupu. Proto jsem v první chvíli po rozbalení byla krapet v šoku - štětec mi připadal strašně malý a myslela jsem si, že zapracovat s ním makeup bude trvat věky.
vlevo noname makeupový štětec těsně před smrtí, vpravo ještě nepoužitý PLH B01
Naštěstí se můj první dojem naprosto nenaplnil a teď na tento štětec nedám dopustit! Je sice menší, ale je nádherně hutný, takže použitý produkt zbytečně "nežere", ale opravdu krásně zapracovává do pleti. Od té doby, co ho mám, se mi ještě nestalo, aby mi makeup někde na pleti udělal nějakou čáru nebo flek, který by jasně ukazoval, jak a čím jsem ho nanášela. Štětec je samozřejmě jemňoučký a prozatím z něj nevypadal snad jediný chloupek! Zkrátka spokojenost veliká!
Péťa uvádí i použití na pudr, což jsem zatím nezkoušela a asi ani nebudu, protože tvar má na to sice dobrý, ale podle mě je na pudrování celého obličeje přece jen malý.

štětec B01 po zmáčknutí - no, moc to ani nejde :-D


B02
Co o něm říká Péťa:
štětec pudr, vhodný i na nanášení bronzeru či tvářenky
zdroj
Co o něm říkám já:
Tenhle štětec se mi na první pohled líbil z celé sady úplně nejvíc. Je nádherně jemný a vizuálně podle mě opravdu krásný. Nicméně na pudr je z mého pohledu naprosto nepoužitelný. Není nijak extra hutný a především je plochý a štětiny má střižené (nebo vsazené - to nevím) dokulata. Tím pádem při vtlačování pudru do pleti máte k dispozici čistě jen špičku štětce a díky nedostatečně hutnosti se vám ještě štětiny začnou hrozně ohýbat - no zkrátka - v nouzi ano, ale ideální štětec na pudr si představuji jinak.
takhle lehce slisujete B02
Takže na pudr nebrat, ale - na bronzer a tvářenku je fakt moc fajn! Při konturování ho používám tak, že nejdříve přesnějším a menším štětcem nanesu bronzer a tímto chlupáčem tu nevzhlednou hnědou čáru rozmažu krásně doztracena. ;-) Jeho další využití je při nanášení pudrových tvářenek - zejména těch pigmentovanějších, protože díky špičatému tvaru nenaberete zbytečné mega množství - naopak pak stačí ďubnout na tvář a celou plochou štětce bez problémů rozmazat.

vlevo B02, vpavo B01

B03
Co o něm říká Péťa:
štětec na oční stíny, vhodný na blending, tedy rozmazání přechodů mezi stíny na víčku, nebo směrem k obočí, vhodný také na nanášení stínů na větší plochy, nebo k zapudrování oblasti pod očima
zdroj
Co o něm říkám já:
Přiznávám se bez mučení - tohle bylo na první pohled největší zklamání z celé sady. Když jsem ho totiž dala vedle svého oblíbeného blenging brushe od ebelin, tak mi přišel jako totální chudáček. A svým způsobem to tak fakt je - je opravdu o hodně menší a méně chlupatý. To ale vůbec nevadí, protože je naprosto dokonalý na přesnější a detailnější práci a to jak v ohybu oka, tak při rozmazávání spodní linky. Myslím, že jeho velikost ocení obzvlášť majitelky zapadlejších očí, protože díky jeho "malosti" si stíny na malém prostoru nerozmažete tak, že vlastně ani nikdo nepozná, že jste oko konturovaly více barvami ;-)

vlevo PLH B03, vpravo blending brush od ebelin

B04
Co o něm říká Péťa:
štětec na oční stíny, vhodný na nanášení očních stínů na celé víčko, na větší oblasti, nebo na korektor
zdroj
Tak s tímto štětcem to byla láska na první pohled! Na nanášení stínů je naprosto perfektní a opět je menší než štětce, které z této kategorie vlastním a opět je to jeho plus, protože když máte malá víčka jako já a chcete na ně nacpat víc jak jeden stín, tak jeho malost fakt oceníte. ;-) Navíc je seřízlý mírně do špičky, takže se s ním krásně protahuje líčení směrem ven ala kočičí oči.
Na korektor jsem ho nezkoušela, protože je neustále špinavý od stínů, ale mít dva, tak bych si s tím taky určo poradila. ;-)

B05
Co o něm říká Péťa:
štětec na oční stíny, tužkový štětec, špičatý tvar, vhodný na přesné nanášení stínů do ohybu víčka, nebo na linku stíny a jejich případné rozmazání
zdroj
Co o něm říkám já:
No, pod pojmem tužkový štětec jsem si představovala kratší a pevnější, hutnější štětiny. Myslela jsem, že budu mít konečně ideální štětec na vytvoření spodní linky stínem - to se bohužel nestalo. Na to je opravdu moc měkký.
Každopádně i tak jsem pro něj našla uplatnění a to, stejně jak uvádí Péťa, především na aplikaci stínu do ohybu oka. Na to je fakt geniální a pokud rády používáte tmavé stíny, tak je to fakt must have, protože díky němu je nanesení krásně přesné a práce se stíny mnohem jednodušší.

nahoře B03, dole B05

Pár faktů na závěr:
Štětce mají černou dřevěnou rukojeť se stříbrným logem. Štětiny jsou syntetické.
Cena této sady je 549 Kč, což je na tu kvalitu, kterou dostanete, podle mě opravdu za hubičku. Navíc tím podpoříte českého podnikatele, za což já jsem vždycky (ehm, teda většinou :-D ráda. Sadu koupíte buď přímo u Péti na eshopu - klik nebo nově i na eshopu pinkpanda.

Suma sumárum - pokud se líčíte rády a chcete trochu experimentovat a zatím doma moc štětců nemáte, tak štětce určitě využijete a troufám si říct, že na běžné denní líčení si s nimi opravdu bez problémů vystačíte! Navíc cena v průměru něco přes 100 kč za štětec - to už jsme u cen jako u essence, takže není o čem ;-)

A jak jste na tom se štětci vy? Máte jich doma tuny nebo se v nich moc nevyžíváte? Já jejich kouzlu podléhám čím dál tím víc a přiznám se, že poslední dobou ani tak nekoukám po dekorativce, jako právě po štětcích :-)

Mějte se moc krásně,

Vaše M.

2 komentáře:

  1. Tak teď mám ještě větší chuť si tu sadu koupit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hh :-) ale jako fakt neprohloupíš kdyžtak ;-) Já jsem teď nalomená k tomu, že si koupím ještě tu na oči :-D

      Vymazat