úterý 2. června 2015

Spotřebováno květen 2015

Přiznávám se bez mučení - květen byl, co se spotřeby kosmetiky týče, fakt slabý. Na druhou stranu - už teď jsem u spousty věcí téměř na dně, takže červnový článek bude určitě tučnější. ;-) Tak se pojďme podívat na těch pár květnových odpadků :-D

Dove, Balea

1. Dove - sprchový gel Caring Protection
Sprcháče od Dove jsem měla vždycky ráda, protože mě většinou moc nevysušují a ani tento nebyl vyjímkou. Dělal krásnou hutnou pěnu, příjemně voněl a když jsem spěchala, tak jsem se po jeho použití obešla i bez tělového krému. Doporučuji.

2. Balea - vitální koupelová sůl
Naprosto skvělá věc na unavené a utlapkané mateřské nohy :-D Vždycky jsem si udělala lázeň do lavoru a šup na gauč k telce - zkrátka ideální večerní relax ;-) Nohy si krásně odpočly, ztvrdlá kůže se dala lépe odstranit a celkově to pokožku nádherně zjemnilo. Na léto musthave, doporučuji!

3. Balea - zklidňující balzám na citlivé ruce a nehty s heřmánkem a panthenolem
No, název honosný, nicméně pro mě to byl prostě další z řady obyčejných krémů na ruce, které nenadchnou, ani neurazí... Měl takovou gelovější konzistence, nebyl mastný, ale na rukách zanechával trochu film, voněl moc hezky a stál pár korun, takže v podstatě i můžu doporučit.

laidbare, Institut Esthederm
4. Laidbare - serum From dusk till dawn
Pokud nejste na našem blogu poprvé, určitě už jste o něm slyšeli. Tahle věcička mi v podstatě zachránila obličej :-) Spotřebovala jsem během půl roku dvě balení za sebou a teď už jsem měsíc bez a zatím dobrý :-) Pokud si chcete přečíst víc, tak klik sem. Jinak samozřejmě doporučuji.

5. Laidbare - krém Spot the difference
Super matující krém vhodný obzvlášť pro problematickou pleť, protože ji zbytečně nezatíží a neucpává póry. Více opět zde. Doporučuji.

6. Institut Eshederm - Intensif propolis
Ano, slavné propolisové sérum, na které mi moje (nyní už bývalá) kosmetička pěla ódy a nebála se ani přísahat, že tohle mě určo to minové pole na obličeji zkrotí. A já, jak jinak, než podlehla, vyšpulila dvanáct stovek a čekala na zázrak - no světe div se, nestal se :-D Nebo takhle - nejdřív jsem i měla pocit, že dobrý, ale tak po měsíci používání mi došlo, že ani omylem. A co se vlastně stalo? Od kosmetičky jsem dostala jasný zákaz jakéhokoliv mačkání pupínků a na vše se mělo aplikovat sérum s tím, že pupínky nakonec podlehnou jeho síle a radši samy zmizí. Teorie krásná, nicméně v praxi to udělalo to, že pupínek sice nevylezl na povrch, za to ale ještě po 2 měsících byl stále na svém místě v podstatě ve stejné fázi, jako když jsem ho začala mazat - akorát se stále nepatrně zvětšoval... No zkrátka nakonec jsem sérum přestala každodenně používat a podkožní boláky musely i tak ven. Sérum se mi ale osvědčilo na hojení již vymačkaných pupenců - na to bylo super. I když za ty prachy? No, tak super zase ne ;-) Nedoporučuji.

Garnier, Rimmel
7. Garnier - čistící pěnový gel s detoxikačním výtažkem z hroznů
Další obyčejnost - prostě gel na mytí obličeje - relativně stáhne makeup, oční samozřejmě ne, příjemně osvěží, lehce vysuší. Nic víc, nic míň. Pokud máte rády mokré čištění obličeje, mohu doporučit.

8. Rimmel - pudr Stay matte
Dá se říct, že toto je můj oblíbenec. Sice ráda vyzkouším i jiné pudry, ale k tomuhle už se několik let stále vracím. Řekla bych, že na pleti není nijak extra vidět, ale přesto hezky zmatní. Stojí pár korun, vydrží dlouho (tenhle by určo ještě tak měsíc dal, kdyby mi nespadl, že...) a seženete  ho téměř v každé drogérce. Doporučuji.

No a je to vše přátelé, tadydadydááá :-D Dnes to byl celkem fičák, ale spotřební žně holt nejsou každý měsíc, že. Tak snad příště ;-)

Mějte se moc krásně,

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat