středa 16. září 2015

Co bylo na mém stole #5

Kuskusové těsto z mého oblíbeného tuňákového koláče jsem tentokrát ozdobila rajčaty, olivami a mozzarelou. Takže vznikla taková kuskusovo-vločková pizza. :-)




Tvaroh smíchaný s jogurtem, čerstvé jahody, směs ořechů a datlový sirup - také se vám sbíhají sliny?

Malinko netradiční snídaně. Domácí slunečnicový chléb pomazaný cottagem a ozdobený jahodami.

A jahody do třetice! Tentokrát jako taková líná snídaně spolu s Bebe dobré ráno oříškové a jahodovým kefírem.

Obyčejné pečené kuřecí stehno s dušenou mrkví a kukuřicí a jako příloha kolínka.

Salát se zálivkou z Cottage, vařené vejce a plátek domácího chleba. Véča jak vyšitá.

Aaa, tak jahody po čtvrté :-D Tentokrát zdobí ovesnou kaši vařenou s lesním ovocem. Datlový sirup a plátky mandlí samozřejmě nesmí chybět.

Dopolední sváča v podobě necelé půlky korn bagety se šunkou od kosti a ředkvičky.

Další sváča - domácí játrovka na domácím chlebu - naprostá dokonalost! Na doplnění vitaminu jsem přidala ještě papriku.
Jedna ultra podzimní kaše - s nastrouhaným jablkem, rozinkami, skořicí a ořechy.

Naprosto obyčejné "zbytkové" rizito s nakládanou řepou - bez té si klasické české rizito vůbec neumím představit!

Jedná teplá rychlo večeře - tofu na cibulce, fazole v rajčatové omáčce a zelené fazolky.

Jeden den z víkendu chystá většinou snídani manžel a to pak většinou skončí takto. No, nestěžuju si :-D

Tohle byl v podstatě takový eintopf nebo jak to nazvat. Základ je v podstatě jako na gulášovku, ale přidala jsem mrkev, řapíkatý celer, papriku a fazole. Jako příloha byla domácí houstička.

Ovesná kaše s datlovým sirupem, arašídovým máslem a hroznovým vínem.

Těstoviny s kuřecím masem a špenátovou omáčkou. Jednoduše jsem zesklovatěla cibulku, na ní osmahla maso a přidala špenátový protlak. Když se špenát rozpustil, přidala jsem trochu smetany na vaření. Ochucovala jsem jako klasický špenát, takže sůl, pepř a česnek.

Plátek domácího chlebíku potřený hořčicí, vařené vejce a mrkev. Zase jedna slaná snídaně.

Sojové maso na mrkvi a výborné žluté cuketě s bramborem.

Domácí slunečnicový chléb s plátkem kuřecí šunky a goudy, paprika. Těch slaných snídaní bylo za poslední dny docela hodně...
Opět jsem dělala květákovou pizzu a musím říct, že jsme si ji doma naprosto zamilovali! Recept jsem si oproti těm, které jsem našla na internetu dost upravila, takže vám ho sem asi sepíšu, ať si taky můžete pochutnat ;-)

První zkouška pohankové kaše. Bylo to moc dobré, ale teda kaši to moc nepřipomínalo. Pohanka, i když jsem měla lámanku, se moc nespojila. Ale jelikož ji zdobila hořká čokoláda, mandlové plátky a sušené brusinky, tak byla prostě výborná no :-D

Někdy není chuť na něco extra a pak si u snídaně klidně pochutnám i na obyčejných toastech s máslem, šunkou a sýrem.

Moje verze boloňské omáčky (nebo spíše ragú), linguine a parmezán.

Míchaná vajíčka - tentokrát na cibulce a paprice - opět super varianta.

No a jelikož boloňská byla tentokrát opravdu spíše jako ragú, tak jsme ho na druhý den zkusili s bramborovou kaší a musím říct, že to bylo fakt výborné a určitě to zopakujeme.

Zase jedna snídaně - jeden chléb s domácí jahodovou marmeládou, druhý se šunkou a sýrem. Klasika.

Sójové maso s mrkví, fazolemi, kukuřicí a rajčaty. Vše ochucené provensálským kořením a doplněné rýží basmati.

Teplá večeře do 10 minut - hrášek na cibulce zakápnutý smetanou a rozmixovaný na omáčku. Vespod jsou těstoviny, nahoře trocha camambertu. 

Ovesná kaše doplněná kiwi, mandarinkou, datlovým sirupem a plátky mandlí.
Plátek chleba, plátek sýra a paprika. Zkrátka obyčejná sváča.
A to bylo za poslední dny vše. Možná si všimnete, že jsou jídla více sytá než obvykle. Je fakt, že mám teď s příchodem podzimu větší hlad - tělo se chce asi obalit na zimu :-D Snažím se zařazovat co nejvíce zeleniny a také teplých jídel - ty mě vždy zasytí lépe, než studené. Obzvlášť u zeleniny to platí dvojnásob! Máte to také tak?

Přeji všem krásný den a dobrou chuť!

Vaše Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat